novelleromonedirectioon

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Nora - 30 december 2013 23:00

Nadja´s perspektiv:

Niall hade gått för ett tag sen, men vi skulle ses imorgon hemma hos honom då.


Jag satte mig upp i sängen, kollade på klockan, två timmar kvar!

jag brukar alltid vara på dåligt humör på morgonen, men inte idag!

Jag bestämde mig för att äta frukost. jag klev i mina tofflor och tassade ut i köket.

Marmelad, bröd, apelsinjuice...

När jag var klar gick jag till mitt rum igen.



---------------------------------------

superkoort!

Av Nora - 30 december 2013 19:23

Fick göra om ett kapitel, aja får väl bara börja om  

                                                  
                                                  
                               



Niall´s perspektiv:

Vi bestämde oss för att åka och handla eftersom hon inte hade så mycket mat kvar.


När vi handlat färdigt och kommit hem satte vi igång att laga middag, vilket jag väntat på läänge..

Vi satte igång att laga middagen som blev köttfärsås och spagetti.

"En kärleksmiddag."

Jag log när jag tänkte på det.


Kärleksmiddag kan man inte riktigt kalla det, mat framför en skräckis i soffan.


När filmen var slut satt bokstavligen Nadja i mitt knä, hon hade hoppat högt flera gånger.

"Now or never., tänkte jag"

Jag lyfte upp hennes huvud så att hon kollade på mig med hjälp av mitt pekfinger under hennes haka.

"Now or never"

-Jag tror jag gillar dig.

-Jag gillar dig med, svarade hon.

Vi möttes i en lång kyss.


                                                  
                                             

Vart inte så bra, tog bort några detaljer...

Av Nora - 30 december 2013 12:30

Nadja´s perspektiv:

Jag hade dock sett filmen några gånger innan eftersom det var min bästis favoritfilm.

Så efter halva filmen sov jag i Niall´s knä.


 Niall´s perspektiv:

Nadja hade somnat i mitt knä efter halva filmen. För mig gjorde det ingenting.

Hon var söt även när hon sov.

Popcornen hade tagit slut för ett tag sen.

Nu rullade eftertexten på tvskärmen.

Jag stängde av tv och bara kollade rakt ut i luften.



Nadja´s perspektiv:

Jag satte mig upp.

Var var jag?

jag kollade runt.

Då märkte jag att jag satt i min egna säng.

Niall måste ha burit mig till min säng från soffan.

jag tassade ut i vardagsrummet, och mycket riktigt, där låg han på soffan med en filt runt sig och snusade sött.

jag tassade vidare ut i köket och gjorde lite frukost.

Det fick bli mjölk och flingor, fanns inte mycket mer.


Efter en stund kom en nyvaken niall ut i köket.

-Frukost? frågade jag och sträckte fram flingpaketet.

-Är det här allt du äter? frågade han och såg förvånad ut.

-Japp, men jag blir mätt, det är huvudsaken.

han tog mjölkpaketet och hällde upp mjölk i en skål och hällde sen i en hög med flingor.

Han tog yttligare 3 portioner.

Man hörde ur hans mage kurrade hela tiden.

"Storätare."

Av Nora - 30 december 2013 11:19

Vi äe två stycken som har denna blogg ;)  Nämligen Nora och loa.

vi brukar OFTAST göra kapitel tillsammans för vi äe grannar  

Ville bah berätta det. :)


Här kommer några roliga bilder:   


 
 
 
 
   
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


One direction noveller här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards